در ده ماهه سال ۱۴۰۲ محقق شد؛ تحقق 100 درصدي برنامه هاي توليد شرکت فولاد سفيددشت

کد خبر: 70433 تاریخ انتشار: 1402/11/07 12:18:51
نمایش: 367
اخبار
رئيس واحد آهن سازي شرکت فولاد سفيددشت از تحقق صد درصدي برنامه توليد شرکت طي ده ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.
ا کبر اسکندري در تکميل اين خبر افزود: علي رغم اعمال محدوديت هاي جدي در مصرف برق در تابستان و گاز طبيعي در پاييز و زمستان، توليد تجمعي آهن اسفنجي در واحد احيا مستقيم شرکت فولاد سفيددشت در ۱۰ ماه ابتدايي سال ۱۴۰۲ به رقم 689 هزار و 18 تن رسيد که با توليد اين ميزان محصول، برنامه توليد ده ماهه به طور کامل محقق گرديد.
وي با تأکيد بر محدوديت هاي توليد تا پايان دي ماه سال جاري گفت: در تابستان امسال و اعمال محدوديت مصرف برق که با ۹ مرتبه قطع ناگهاني اين منبع انرژي از منابع بالادست همراه بود، ظرفيت توليد واحد احيا مستقيم با افت ۶ درصدي روبه رو شد که با توجه به پيش افتادگي توليد در دو ماهه ابتدايي سال، اين ميزان افت توليد جبران و برنامه شش ماهه نخست محقق گرديد.
تحقق ۱۰۶ درصدي برنامه هشت ماهه
مدير بهره برداري شرکت فولاد سفيددشت نيز با اشاره به محدوديت هاي مصرف گاز در پاييز و زمستان سال جاري اظهار داشت: مقدار واقعي توليد آهن اسفنجي در واحد احيا مستقيم شرکت تا پايان آبان ماه ۱۴۰۲ برابر با 617 هزار و 632 تن بوده که توليد اين ميزان محصول، منجر به تحقق ۱۰۶ درصدي برنامه هشت ماهه گرديد.
ايمان سليماني افزود: با اعمال محدوديت مصرف گاز طبيعي از ششم آذرماه ۱۴۰۲ ،شرکت فولاد سفيددشت در دو فاز ناگزير به کاهش ۴۵ درصدي ظرفيت توليد به مدت ۳۳ روز و توقف کامل توليد به مدت ۲۲ روز در ماه هاي آذر و دي گرديد. نتيجه اعمال محدوديت مذکور از دست رفتن فرصت توليد حدوداً 70 هزار تن محصول در اين دو ماه بود که در صورت نبود اين محدوديت، برنامه توليد تجمعي ده ماهه ۱۴۰۲ به ميزان ۱۰۷ درصد محقق مي گرديد.
وي با بيان اينکه به دليل لزوم استفاده حداکثري از زمان هاي در دسترس، برنامه تعميرات سالانه واحد به ميزان 15 هزار نفر ساعت در اين مدت اجرا شده است، از تلاش حدا کثري تمامي واحدها در راستاي تداوم توليد و دستيابي به برنامه سالانه مطابق با ظرفيت اسمي شرکت قدرداني کرد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
27
امروز
843
دیروز
673
هفته
10292
ماه
192045
کل
238860
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟